Погода сьогодні сприяла роботі. Доки світило сонце і не було опадів, ми встигли встановити три перших балки. На автодорозі державного значення Н-31 #Дніпро_Решетилівка сьогодні як завжди тривають активні будівельні роботи. Вага кожної балки - майже 30 тонн, довжина - 33 метри. Всього на об'єкті буде змонтовано 36 балок. Процес монтажу особисто контролював начальник Служби Володимир Трояновський.
Чергова порція з #КапітальнийРемонтКраїни !!! Будівництво розв'язки на перехресті автодоріг Н-31 Дніпро-Решетилівка та М-22 Полтава-Олександрія триває посиленими темпами. 40 кубометрів бетону вчора було залито під час формування підпірної стінки. Для цього використовували спеціальний насос, оскільки матеріал потрібно подати на висоту 7 метрів. Саме такою буде майбутня стінка. Хід процесу будівництва постійно контролює керівництво Служби спільно з нашими інспекторами.
У нашій Службі працює лабораторія з контролю якості виробиництва. Спеціалісти займаються контролем за якістю матеріалів, які використовуються під час ремонтів, і робіт, що проводяться на дорогах. Наразі дослідження проводяться на автодорозі М-22 Полтава-Олександрія.
На автодорозі Полтава-Олександрія фахівці ДП «Дорожній контроль якості» проводять чергові випробування укладеного асфальтобетону. Цього разу за допомогою прогиноміру вимірюють модуль пружності дорожнього одягу. Його визначають з урахуванням розрахункового навантаження, інтенсивності та складу руху, типу покриття, дорожньо-кліматичної зони, грунтово-гідрологічних умов для даної ділянки дороги.
Якість ремонтних робіт, які виконані на наших дорогах, контролює ДП "Дорожній контроль якості". За допомогою спеціальної портативної бурильної установки беруться проби дорожнього одягу. Далі зразки досліджуються в лабораторних умовах.
Якість виконаних робіт на автодорогах Полтавської області контролюють фахівці ДП "Дорожній контроль якості". Робиться це шляхом відбору проб всіх шарів дорожнього одягу за допомогою спеціальної бурильної установки.
Співробітники ДП «Дорцентр» провели діагностику транспортно-експлуатаційного стану автомобільної дороги М-22 Полтава-Олександрія. Проби дорожнього одягу відбирали за допомогою спеціальної портативної бурильної техніки. Далі зразки дорожнього покриття досліджувалися в лабораторії. За результатами експертизи ДП «Дорцентр» підтвердив високу якість виконаних робіт.
Співробітники ДП «Дорцентр» провели діагностику транспортно-експлуатаційного стану автомобільної дороги М-22 Полтава-Олександрія. Проби дорожнього одягу відбирали за допомогою спеціальної портативної бурильної техніки. Далі зразки дорожнього покриття досліджувалися в лабораторії.
На 48 км автодороги М-22 Полтава-Олександрія проводяться випробування мосту поблизу с.Свердловське. За допомогою вантажівок визначаються слабкі місця конструкції.
На автомобільній дорозі державного значення М-22 Полтава-Олександрія на замовлення Служби автомобільних доріг тривають випробування мосту через річку Кобелячок. Дослідження проводять з метою виявлення слабких місць у мостовій конструкції. Минулого року під час ремонту дороги Полтава-Кременчук було капітально відремонтовано два мости. Один з них - на 48 км.поблизу с.Свердловське через річку Кобелячок.
На замовлення Служби автомобільних доріг у Полтавській області проводиться обстеження, випробування та оцінка технічного стану мосту. Для нас головне - безпека учасників дорожнього руху, відтак хочемо впевнитися, що руху транспорту по цьому мосту нічого не загрожує, - зазначає начальник Служби автодоріг Володимир Трояновський.
Науковий нагляд здійснюють фахівці київської науково-виробничої фірми «Мостопроект». Представники цієї організації вже неодноразово залучалися до подібних робіт.
- Сьогодні ми проводимо статистичні випробування фундаментів опор цього мосту. Працюємо як на проїзній частині, так і досліджуємо стан об'єкта зі сторони, яку учасники дорожнього руху не бачать. За допомогою спеціального обладнання визначаємо слабкі місця, - розповідає директор «Мостопроекту» Дмитро Каплинський.
На міст одночасно заїжджають два завантажених автомобіля. Вага одного - близько 45 тонн. На різних ділянках мосту вантажівки створюють навантаження на конструкцію. Науковці працювали впродовж трьох наїздів. За результатами досліджень будуть надані рекомендації для подальшої експлуатації цього мосту.