Будівництво першої черги обходу м.Полтава продовжується. Зараз триває насування металевої прогонової будови. Лівий проїзд вже повністю перекритий. По правому мостовики вже насунули до 6-ї опори. Залишилося влаштувати близько 1200 тонн металу. Загалом довжина естакади – 518 метрів. Висота найвищої опори 30 метрів. Будівництво обходу плануємо закінчити наприкінці 2019 року. Замовник будівництва - Укравтодор, фінансування - World Bank Ukraine, нагляд здійснює Укрдорінвест.
Ямковість здебільшого утворюється на автомобільних дорогах, де протягом тривалого часу не проводилися поточні чи капітальні ремонти, а проїзд забезпечувався лише відновленням локальних ділянок. На тих же автошляхах, де підрядники на замовлення Служби працювали протягом 2016-2018 року, серйозних деформацій не виявлено, покриття успішно витримало зимові періоди.
Ліквідація аварійної ямковості триває на дорогах державного значення. Несприятливі погодні умови зимового періоду зі значними перепадами температури та різким підвищенням температури повітря у лютому до +3 – +5° С призвело до відтавання земляного полотна автодоріг, в результаті чого при рухові великовагових транспортних засобів проходить процес руйнування дорожнього одягу з утворенням вибоїн на покритті проїзних частин автодоріг.
Аварійна ліквідація ямковості - вимушений захід. Це - тимчасовий ремонт, аби забезпечити проїзд та зберегти життя учасників дорожнього руху.
Два роки міст через річку Кобелячок на автодорозі Полтава-Олександрія перебував у стадії ремонту. Аби його якісно відремонтувати, дорожники проводили статичні та динамічні випробування, які показали слабкі місця споруди. У 2018 розпочався другий етап ремонту споруди.
На основних автодорогах державного значення впродовж вихідних працювали наші підрядники, проводячи аварійну ліквідацію ямковості за допомогою гарячої асфальтобетонної суміші. Для ремонту покриття дорожники застосовують котки, навісні фрези, на окремих дорогах - асфальтоукладальники. На ділянках, де покриття зазнало масштабних руйнувань, асфальт укладається великими картами. За два дні ліквідовано понад 1000 м² ямковості.
У 2019 році в Кобеляцькому та Решетилівському районах продовжиться реалізація державного інвестиційного проекту. Дякуємо за підтримку Volodymyr Groysman та Петро Порошенко. Вже практично збудовані штучні споруди та активно зводиться бетонна дорога. На період будівельних робіт транспорт рухається по тимчасовому об’їзду. Підрядна організація працює цілодобово, підтримуючи дорогу в проїзному стані. Через значний трафік та перевантажений транспорт покриття зазнає руйнувань. Щодоби проїздить більше 15 000 автомобілів.
7 лютого заступник начальника Служби автомобільних доріг Анатолій Мягкохліб безпосередньо на дорозі розповів журналістам про аварійну ліквідацію ямковості на дорогах державного значення Полтавської області.
Служба автомобільних доріг повідомляє, що у зв’язку із значними деформаціями дорожнього покриття та з метою забезпечення безпеки дорожнього руху на автомобільній дорозі Т-17-16 Хорол-Семенівка-Кременчук (через с. Бочки), Служба автомобільних доріг у Полтавській області у відповідності до ч.3 ст. 12 та ст. 27 Закону України "Про дорожній рух", ст. 32-1 Закону України "Про автомобільні дороги" та "Порядку тимчасового обмеження або заборони руху транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів на окремих ділянках автомобільних доріг загального користування", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.2007 № 879, з 04.02.19 вводить обмеження руху транзитного вантажного автотранспорту, маса якого перевищує 10 тонн, на всій її протяжності або від перехрещення з автодорогою М-03 Київ-Харків-Довжанський (км 0+000) до перехрещення з автодорогою Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя (через м. Кременчук)-Маріуполь (км 87+393).
На автомобільній дорозі М-03 #Київ_Харків у Великобагачанському районі триває будівництво обходу с.#Красногорівка. Роботи за кошти World Bank Ukraine виконує турецька компанія #Онур. Зараз триває зведення мосту через річку Псел. У зв'язку з невідповідністю параметрів, попередня споруда була демонтавана та розпочато будівництво сучасного мосту.